Hard Rock Café, brand adus în franciză în România de compania Midi Development, a intrat pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom economic.
Localul Hard Rock Café din parcul Herăstrău din nordul Capitalei a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 27 de milioane de lei, un nivel record pentru restaurantul-cafenea deschis în urmă cu circa 15 ani. Încasările sunt cu 43% peste nivelul din 2021 şi sunt aproape triple faţă de 2020, însă această evoluţie poate fi explicată şi prin faptul că cei doi ani au fost marcaţi de pandemia de COVID-19, care şi-a pus puternic amprenta asupra industriei HoReCa. Ospitalitatea românească a fost închisă temporar şi a funcţionat cu restricţii în rest, în 2020 şi 2021, iar asta s-a văzut în încasările companiilor din domeniu.
Asupra Hard Rock Café, impactul crizei sanitare a fost şi mai mare, dat fiind că localul este cunoscut nu doar drept un restaurant, ci şi pentru faptul că organizează multe evenimente şi concerte, iar acestea au fost şi ele, în bună parte, tăiate de pe listă în 2020-2021. Spre exemplu, înainte de pandemie, localul găzduia circa 100 de evenimente anual.