Amendă amețitoare primită de Nick Kyrgios după scandalul de la Miami!

Australianul Nick Kyrgios (102 ATP, 26 de ani) a fost pedepsit aspru de Asociația Tenismenilor Profesioniști (ATP) după ce a generat un scandal monstru la meciul cu Jannik Sinner (11 ATP, 20 de ani), scor 6-7(3), 3-6 în optimile de finală ale turneului de la Miami (SUA).

A venit nota de plată pentru Nick Kyrgios, după ce tenismenul australian și-a dat în petic la Miami! Kyrgios a fost sancționat cu o amendă usturătoare, în cuantum total de 35.000 de dolari.

Nick a fost amendat cu 20.000 de dolari doar pentru „abuz verbal”, cu 5.000 de dolari pentru „obscenități” și cu câte 5.000 de dolari pentru alte două abateri disciplinare, și anume „comportament nesportiv”. Practic, Kyrgios pierde un sfert din premiul de 94.575 de dolari, pe care și-l asigurase grație prezenței în optimi.

Amendă amețitoare primită de Nick Kyrgios după scandalul monstru de la Miami!

În total, Nick Kyrgios trebuie să scoată din buzunar nu mai puțin de 35.000 de dolari după circul pe care l-a făcut la Miami! Asta după ce australianul a fost amendat cu 25.000 de dolari și la Indian Wells, unde a rupt racheta, aproape a lovit un copil de mingi și a avut un limbaj obscen la finalul meciului cu Rafael Nadal din sferturi, scor 6-7, 7-5, 4-6. Episodul de la Miami a fost însă de-a dreptul incredibil! Mai întâi, Nick a urlat la arbitrul Carlos Bernardes: „Ar trebui să fii dat afară chiar acum! Cum e posibil așa ceva? Cum e posibil?! Turul 4 de la Miami, unul dintre marile turnee, iar voi nu puteți să vă faceți treaba pentru care sunteți plătiți. E jenant, jenant!”.

După ce s-a răstit la arbitru, Kyrgios a revenit pe teren și a continuat să vocifereze în fața publicului: „Luați-vă un set nou de arbitri, oamenii ăștia nu sunt în stare nici să-și facă nevoile. E o glumă! Scăpați de fiecare om din staff și luați-o de la zero. Vă ajut eu să conduceți sportul ăsta, dacă nu sunteți în stare. O pot face de 100 de ori mai bine. Voi habar nu aveți!”. Australianul nu s-a oprit aici, iar la scorul de 5-3 pentru Sinner a adresat din nou cuvinte către public și a fost sancționat cu un punct. La finalul setului a rupt racheta după ce a dat cu ea de suprafața de joc, iar arbitrul a decis ca sportivul să piardă gameul.

A făcut primii pași în redacția ProSport în anul 2013, iar „universul” presei l-a fascinat din prima! Culege știri de ultimă oră, realizează live bloguri, analize, interviuri cu sportivi de top, în special din lumea tenisului, căutând părțile nevăzute ale sportului alb.

După cinci … citește mai mult

Cele mai recente știri
Știri similare