Brașovenii de la Allview, profit și cifră de afaceri în creștere în 2021 față de 2020. Planuri pentru 2022

Firma brașoveană Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori București, care vinde sub brandul Allview telefoane, tablete, laptopuri și alte gadget-uri, și-a crescut în 2021 cifra de afaceri cu aproape 17% față de 2020: de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei.

Compania românească și-a majorat profitul net cu peste 20% anul trecut, față de 2020 – de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro.

În 2022, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 13% față de valoarea întregistrată la finalul lui 2021 (137 milioane de lei față de 121 milioane lei).

Totodată, firma brașoveană estimează că își va majora profitul net cu aproape 15% față de rezultatul înregistrat în 2021 : 9,6 milioane lei față de 8,4 milioane lei.

„Pentru Grupul Visual Fan, anul 2022 va fi plin cu provocări, dar va integra și un nou concept pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sustenabil, prin strategia „By-Green” – primul proiect în această direcție este Allview ERA Health. Astfel, investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european. Ne-am propus să rămânem concentrați pe nevoile clienţilor noştri și dezvoltarea portofoliului de produse din activitatea de bază, dar avem în plan și proiecte noi, care presupun inovare tehnologică, un plus de valoare pentru comunitate și societate”, spune Lucian Peticilă – CEO Visual Fan SA (Allview).

Anul acesta, brandul Allview plănuiește să lanseze noi proiecte integrate în strategia „By-Green”.

Strategia „By-Green” reprezintă un concept care privește activitatea de ansamblu a companiei și integrează proiecte cu impact asupra naturii și mediului înconjurător (reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi, eliminarea consumului de combustibili fosili).

„Aplicația Allview ERA Health, prelansată în prima parte a acestui an, stă la baza demersului de a intra pe piața serviciilor destinate nutriției și sănătății”, susține firma românească.

Un alt proiect care face parte din strategia „By-Green” are ca obiectiv pătrunderea în zona energiei din surse regenerabile, cu impact în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, scăderea dependenței de combustibilii fosili, care contribuie la reducerea costurilor utilizatorilor, independenței din punct de vedere energetic și protejarea mediului înconjurător.

În ceea ce privește previziunile anului 2022, „rămânem optimişti şi încrezători în redresarea economică din acest an, mai ales că urmează să marcăm 20 de ani de activitate, în care am dat dovadă de nenumărate ori de reziliență și adaptabilitate. Cu toate acestea, suntem rezervați la nivel de cifre, deoarece presiunile inflaționiste accelerate din 2021 au fost susținute de creșterea prețurilor la gaze, energie și combustibil, precum și de devalorizarea monedei naționale, care au generat o serie de efecte secundare și, implicit, scăderea puterii de cumpărare a populației”, a completat Lucian Peticilă.

În ceea ce privește Visual EV Distribution SRL, companie nou intrată în Visual Fan, există un plan de dezvoltare pentru anul 2022, iar acesta presupune lansarea a 4 showroom-uri în țară. 

Cele mai recente știri
Știri similare