Disney a anunţat luni că va combina serviciul său Hulu+ Live TV cu Fubo, reunind două doi furnizori de programe de televiziune prin internet, transmite CNBC.
În urma tranzacţiei, Disney va deveni acţionar majoritar al noii companii rezultate, care va fi listată public sub denumirea Fubo, deţinând o cotă de 70%. Acţionarii actuali ai Fubo vor controla restul de 30%. Finalizarea fuziunii este estimată să dureze între 12 şi 18 luni.
Atât Hulu+ Live TV, cât şi Fubo oferă servicii de streaming ce imită pachetele tradiţionale de cablu, incluzând canale TV liniare. Împreună, cele două servicii numără 6,2 milioane de abonaţi.
După încheierea tranzacţiei, cele două platforme vor rămâne disponibile separat pentru consumatori. Hulu+ Live TV va putea fi accesat prin aplicaţia Hulu şi va continua să facă parte din pachetul Disney, care include Hulu, Disney+ şi ESPN+.
Fuziunea nu include platforma de streaming Hulu, cunoscută pentru producţiile sale originale precum ”Only Murders in the Building” şi „The Handmaid’s Tale”, care concurează cu Netflix.
”Suntem acum responsabili de un brand iconic, având în vedere Hulu,” a declarat David Gandler, co-fondator şi CEO Fubo, în cadrul unui apel cu investitorii. Acesta a subliniat că prezenţa Hulu+ Live TV în ecosistemul Hulu aduce valoare prin retenţia utilizatorilor.
”Deţinerea a două platforme separate nu este ideală. Există sinergii pe partea operaţională, dar în acest moment dorim să oferim consumatorilor mai multe opţiuni,” a adăugat Gandler.
Acesta a menţionat că Fubo s-a concentrat mult timp pe ştiri şi sport, în timp ce Hulu+ Live TV este apreciat pentru conţinutul său de divertisment.
Se aşteaptă ca Fubo să devină imediat profitabil în ceea ce priveşte fluxul de numerar odată cu finalizarea tranzacţiei, ”consolidând poziţia Fubo ca un jucător major pe piaţa de streaming,” a declarat Gandler.
Acţiunile Fubo, care au încheiat sesiunea de vineri la 1,44 USD pe acţiune, au înregistrat o creştere spectaculoasă de 190% în tranzacţiile de luni.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.