FIFA va prezenta un spectacol de pauză asemănător Super Bowl-ului pentru Finala Cupei Mondiale din 2026, scrie publicația goal.com. Finala mult așteptată va avea un show produs de FIFA și Global Citizen.
Global Citizen, un grup de advocacy axat pe crearea de evenimente de divertisment care vizează eradicarea foametei în lume, are un acord de patru ani cu FIFA, iar finala din 2026 va fi primul eveniment planificat între cele două organizații, scrie sursa citată.
Ce a declarat președintele FIFA
„Misiunea FIFA este de a dezvolta fotbalul în fiecare colț al lumii și de a avea un impact pozitiv asupra societății”, a declarat președintele FIFA, Gianni Infantino, într-o declarație pentru Variety, potrivit sursei citate.
„Prin acest parteneriat, FIFA și Global Citizen vor reuni lumea sportului. și divertisment pentru a contribui în mod activ la o lume mai bună Ne angajăm la o serie de activități comune care vor contribui la promovarea accesului la fotbal și la implicarea fanilor sportului într-un efort de a crea schimbări pozitive în comunitățile locale”, a adăugat președintele FIFA.
Celebrități în jurul anunțului FIFA
Celebrități precum Hugh Jackman, DJ Khalid și Gayle King i-au însoțit pe Infantino și pe CEO-ul Global Citizen, Hugh Evans, în timp ce cele două organizații au făcut anunțul privind spectacolul de la pauza finalei, în Central Park.
Usher, spectacol incendiar în pauza de la Super Bowl 2024
Usher a susținut un spectacol incendiar în pauza de la Super Bowl 2024. Înainte de a urca pe scenă, publicul a fost avertizat că show-ul ar putea provoca „dans, transpirație, rotire și posibile probleme în relație” și, alături de invitații surpriză, starul R&B a livrat pe toate fronturile, notează BBC.
Artistul a dat startul unei performanțe dinamice, în care a profitat la maximum pentru a încinge atmosfera de abilitățile sale de dansator, dar și de cei care i-au asigurat coregrafia în spate. Înainte de spectacolul de la pauză, Usher a recunoscut că a fost „o provocare să comprime 30 de ani în 13 minute”. Însă, artistul a făcut o treabă admirabilă în a oferi publicului cât mai multe dintre cele mai recunoscute cântece ale sale.
Un minut de publicitate la Super Bowl costă între 5 și 6,5 milioane de dolari
În ultimii ani, costul unui reclame de un minut în timpul Super Bowl a fost între 5 și 6,5 milioane de dolari. Acest lucru face ca publicitatea pentru Super Bowl să fie una dintre cele mai scumpe spații publicitare la nivel global, datorită audienței masive.
Editor : Iulia Bălăianu