Reducerea efectelor asociate fumatului, prin strategii de reducere a riscurilor, este una dintre cele mai mari oportunităţi de sănătate publică la nivel mondial şi ca atare, industria tutunului inovează în mod constant pentru a dezvolta produse alternative fără ardere, satisfăcătoare, cu un profil redus de risc în comparaţie cu fumatul. De asemenea, acceptarea şi adoptarea politicilor de reducere a riscurilor în întreaga lume reprezintă o oportunitate imensă pentru consumatori şi societate, consideră James Murphy, Director Ştiinţific şi de Cercetare în cadrul BAT, una dintre cele mai mari companii globale din domeniu şi liderul pieţei tutunului din România.


Strategia BAT, actualizată şi anunţată la începutul anului, reiterează obiectivul companiei de transformare într-o afacere predominant fără fum până în 2035 şi subliniază angajamentul acesteia de a reduce impactul afacerii globale BAT asupra sănătăţii, spune directorul ştiinţific şi de cercetare BAT într-un interviu recent.

“Produsele noastre fără fum sunt acum folosite de peste 23,9 milioane de consumatori din 75 de pieţe, generând 16,5% din veniturile grupului. Obiectivul nostru global nostru este să avem 50 de milioane de consumatori ai acestor produse până în 2030, care să genereze 50% din veniturile grupului până în 2035,” a declarat James Murphy.

Inovaţia este forţa motrice din spatele transformării companiei iar cel mai probabil, iar pentru a face tranziţia fumătorii au nevoie de acces la produse care le oferă o satisfacţie comparabilă. De aceea, “investim semnificativ în cercetare şi dezvoltare pentru a oferi inovaţii care satisfac sau anticipează preferinţele consumatorilor,” a menţionat Murphy.

BAT afirmă că reducerea efectelor asociate fumatului, prin strategii de reducere a riscurilor, este una dintre cele mai mari oportunităţi de sănătate publică la nivel mondial. Ca atare, inovează în mod constant pentru a dezvolta produse alternative fără ardere, satisfăcătoare, cu un profil redus de risc în comparaţie cu fumatul. De asemenea, BAT pledează pentru acceptarea şi adoptarea politicilor de reducere a riscurilor în întreaga lume şi subliniază potenţialul de sănătate publică al politicilor de reducere a riscurilor asociate fumatului, încurajând punerea în aplicare a unor reglementări eficiente şi bazate pe dovezi.

“Să luăm modelul Suediei, de exemplu, care este pe cale să devină o ţară care a renunţat la fumat în cursul acestui an – cu 16 ani înainte de obiectivul stabilit pentru 2040 de atingere a unui nivel de prevalenţă a tutunului de 5% per ţară stabilit în „Planul European pentru combaterea cancerului” al Parlamentului European în februarie 2021. Succesul remarcabil al Suediei a fost determinat de acceptarea produselor fără fum şi a politicilor de susţinere în acest sens, peste 70% dintre consumatorii suedezi utilizând produse fără fum, cum ar fi snusul sau punguţele moderne de nicotină pentru consum oral,” a mai declarat James Murphy.

Recent, BAT a inaugurat un nou Centru de Inovare de ultimă generaţie în cadrul facilităţii sale globale de cercetare şi dezvoltare (R&D) din Southampton, Marea Britanie. Acesta va juca un rol cheie în accelerarea călătoriei de transformare a BAT, pentru construirea unui viitor mai bun (*A Better Tomorrow™ – misiunea strategică a companiei).

Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu implică arderea tutunului până în 2030 şi de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025.

Portofoliul strategic al companiei include mărcile sale globale de ţigarete şi o categorie tot mai largă de produse din tutun şi nicotină, precum ţigări electronice, produse de încălzire a consumabilelor şi pliculeţe cu nicotină pentru uz oral.

(Articol susţinut de BAT)

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Share.
Exit mobile version