(P) Protejează sănătatea companiei şi a echipei tale

0
41

Pe o piaţă concurenţială, în care companiile lansează programe complexe de motivare a angajaţilor, retenţia este o adevărată provocare pentru business-uri din toate industriile. Fenomenul de job hunting s-a intensificat, creşterea inflaţiei determinând din ce în ce mai mulţi angajaţi să se îndrepte către organizaţii care le oferă nu doar un salariu mai bun, ci şi beneficii diversificate.

Angajaţii au tot mai multe aşteptări de la job, locul în care îşi petrec o bună parte din timp, iar studiile confirmă că printre beneficiile cele mai dorite se numără asigurările private de sănătate. Practic, liniştea pe care le-o oferă o asigurare de sănătate nu poate fi înlocuită de niciun alt beneficiu extrasalarial. De la analize, investigaţii şi intervenţii chirurgicale, până la consult prin telemedicină şi şedinţe de psihoterapie, pachetele acoperă toate nevoile angajaţilor în ceea ce priveşte sănătatea.

Potrivit statisticilor, pierderile înregistrate de angajatori asociate cu absenteismul la locul de muncă sunt tot mai mari. Chiar dacă la prima vedere nu pare a fi de impact, absenţa unui angajat de la serviciu poate încetini munca întregului colectiv, dând astfel peste cap întreaga activitate de lucru. În schimb, programul flexibil şi mai multe beneficii extrasalariale cresc gradul de productivitate, angajaţii fiind mai încrezători, mai loiali şi mai fericiţi.

Preocupările actuale ale angajatorilor se îndreaptă acum către susţinerea sănătăţii, care este punctul comun în cele mai întâlnite provocări ale mediului de lucru: sănătatea mintală, digitalizarea, diversitatea, egalitatea şi incluziunea.

În plus, pe lângă faptul că prin oferirea unei asigurări de sănătate îşi pot loializa forţa de muncă, potrivit Codului Fiscal, din 2016, companiile beneficiază de avantaje fiscale în limita a 400 de Euro pe an pentru fiecare angajat, prima de asigurare fiind integral deductibilă de la plata impozitelor şi contribuţiilor sociale. Statisticile confirmă că organizaţiile care au un plan bine pus la punct în ceea ce priveşte beneficiile angajaţilor, înregistrează un randament al investiţiilor în personal mai mare decât cele care nu deţin unul.

La rândul lor, angajaţii se simt apreciaţi când realizează că există o preocupare pentru sănătatea şi starea lor de bine din partea organizaţiei, determinându-i să fie mai loiali, mai implicaţi şi mai liniştiţi că pot acoperi nevoile medicale atât pentru ei, cât şi pentru cei dragi.

O asigurare de sănătate SIGNAL IDUNA le oferă acces în orice clinică şi spital privat de top din România, pentru a reveni rapid la locul de muncă, în mijlocul echipei. Simplu, uşor de gestionat de către angajaţi, asigurarea de sănătate este la doar câteva click-uri distanţă, direct din aplicaţia dedicată Signal Care Assistant. Astfel, este accesibilă de oriunde şi oricând, chiar de la primul diagnostic sau de la cel mai fin simptom al unei boli. Totodată, acoperă accesul direct la serviciile medicale necesare, indiferent de specializare, fără să fie nevoie de perioadă de aşteptare de la momentul programării şi până la efectuarea acestora. 

SIGNAL IDUNA, numărul 1 în asigurările de sănătate în 2020 şi 2021 în România, vine cu o expertiză de peste 14 ani pe piaţa locală şi de peste 110 ani, la nivel internaţional. Pionier al produselor de asigurare de sănătate pentru companii, SIGNAL IDUNA a dezvoltat pachete adaptate nevoilor companiilor mari, cu mii de angajaţi, atât din zona de producţie, cât şi din IT&C sau servicii, oferind acoperiri complexe, dar în acelaşi timp, uşor de înţeles.

Contextul economic şi social actual demonstrează cât este de important să venim în sprijinul angajatorilor cu soluţii diversificate şi personalizate. Acestea sunt simplu şi uşor de accesat de către angajaţi, încă de la primul semn al unui disconfort medical, în orice clinică, spital sau laborator medical din România. Deşi există variaţii semnificative între companii şi chiar în interiorul acestora, înţelegerea şi propunerea de soluţii personalizate pot creşte considerabil productivitatea şi pot îmbunătăţi gradul de retenţie. Astfel, ambele părţi, atât angajatul cât şi angajatorul scapă de multe dintre griji atunci când se confruntă cu o situaţie medicală, indiferent de gravitatea ei, singurul lor obiectiv fiind acela al recuperării rapide. Rezultatele actuale ne-au reconfirmat un trend pe care l-am observat în anii de pandemie, acela de conştientizare şi diversificare prin extinderea acoperirilor deja deţinute”, a declarat Alexandra Bulacu, Aria Corporate, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE.

Signal Enterprise, o soluţie personalizată pentru echipa ta

Opţiunile, în cazul asigurării private de sănătate Signal Enterprise, sunt nenumărate. Fiind un produs modular, poate fi construit pornind de la nevoile fiecărei structuri din cadrul unei companii, a subsidiarelor sau a grupurilor acesteia, putând fi extinsă şi asupra membrilor familiei, cu un proces de selecţie foarte facil.

Asiguraţii beneficiază de accesibilitate rapidă, fără să fie nevoie de perioadă de aşteptare între programare şi accesarea serviciului medical. Practic, au la dispoziţie o soluţie simplă şi uşor de accesat pentru probleme complexe, ce acoperă toate afecţiunile preexistente, inclusiv pe cele cronice, precum şi bolile grave sau afecţiunile oncologice şi orice risc medical al angajatului, în orice unitate medicală de la nivel naţional.

Asigurarea de sănătate Signal Enterprise poate include o gamă variată de servicii medicale, încă de la controlul perventiv atunci când apare primul simptom, inclusiv serviciile în ambulatoriu. Acoperă, de asemenea, monitorizarea şi indemnizaţia pentru sarcină, ceea ce poate aduce liniştea de care persoana asigurată trebuie să se bucure în acest moment important al vieţii, în timp ce nevoile medicale sunt acoperite la standarde ridicate. Astfel, se poate ocupa, fără griji, de toate cele necesare venirii pe lume a noului membru al familiei.

Totodată, în cazul unei situaţii medicale neprevăzute, oferă acoperire pentru spitalizare de zi sau continuă, intervenţii chirurgicale şi pentru afecţiuni oncologice, precum şi pentru 31 de boli grave.

Asigură, în plus, acces la serviciul de telemedicină precum şi a doua opinie medicală din partea unui comitet de experţi medicali din România sau internaţionali, în cazul unor întrebări sau îngrijorări legate de diagnosticul sau de planul de tratament. Pachetul poate cuprinde totodată, consultaţii de psihologie, servicii suplimentare oftalomologice, precum lentile de contact şi servicii medicale stomatologice.

O afecţiune gravă poate avea impact major atât asupra persoanei care suferă şi a familiei acesteia, cât şi asupra echipei din care face parte, de aceea îi suntem alături prin acoperirea costurilor serviciilor medicale ce pot constitui un factor destabilizator, atât cu impact financiar, cât şi emoţional major. Un angajator poate opta pentru echipa sa pentru asigurarea privată de sănătate Critical Care, care oferă un nivel ridicat de acoperire pentru 31 de boli grave, sub formă de indemnizaţie pe care o primeşte persoana diagnosticată. Astfel, susţinem angajaţii pentru a trece cu bine peste perioada dificilă.

Suntem întotdeauna aproape de oameni în momentele cele mai dificile, cum este un diagnostic de cancer, de aceea, pe lângă faptul că acoperim serviciile medicale aferente începând din momentul diagnosticării, venim, în plus, şi cu partea atât de importantă de suport, wellbeing şi ghidaj, prin asigurarea de sănătate Vital Care. Aceasta include investigaţii medicale, tratamente oncologice sau intervenţii chirurgicale complexe. În plus, are acoperire pentru a doua opinie medicală din partea unui grup de experţi medicali naţionali sau internaţionali, consiliere psihologică şi de nutriţie şi multe altele, precum perucă sau proteze. Asigurarea de sănătate Vital Care oferă acoperire încă din faza incipientă pentru monitorizare, chimioterapie, investigaţii de imagistică avansată, telemedicină, intervenţii chirurgicale, recuperare medicală, servicii medicale ce pot fi accesate atât în clinici şi spitale private de top din România, cât şi internaţionale, din Europa sau Turcia.

Totodată, asiguraţii au acces, uşor şi fără perioadă de aşteptare, prin decontare directă, la oricare dintre cei 1.300 de furnizori medicali din reţeaua Mediqa Net. Dar, ce este foarte important, este că pot alege oricând, orice altă unitate medicală din România, iar în acest caz beneficiază de rambursarea cheltuielilor, conform condiţiilor contractuale stabilite. Pentru a nu pune presiune pe bugetul propriu, dacă optează să acceseze servicii medicale în orice clinică, spital sau laborator medical din România, asiguraţii la dispoziţie cardul bancar Easy Pay, pe care SIGNAL IDUNA încarcă în avans suma de bani necesară serviciilor medicale acoperite.

Asigurările de sănătate SIGNAL IDUNA vin cu beneficii extinse: Call Center disponibil 24/7, aplicaţie gratuită pentru mobil şi web şi trei metode de accesare – decontare directă în reţeaua Mediqa Net cu peste 1.300 de furnizori medicali, rambursarea sumei achitate sau plata în avans prin cardul Easy Pay a contravalorii serviciilor necesare, ce pot fi accesate la orice furnizor medical din România. 

Şi pentru că timpul este resursa cea mai importantă a tuturor şi este mereu nevoie de rapiditate şi uşurinţă în accesarea serviciilor medicale, au la dispoziţie aplicaţia Signal Care Assistant, disponibilă atât pentru mobil, cât şi web. Prin intermediul acesteia, îşi pot administra asigurarea şi pot încărca documente medicale. Mai mult, se pot programa singuri la orice clinică, spital sau laborator medical din România, fără perioadă de aşteptare până la obţinerea programării dorite şi de asemenea beneficiază de acces la orice medic, fără limitări impuse de contract.

Solicită o ofertă personalizată, iar un consultant SIGNAL IDUNA te va ajuta să iei cea mai bună decizie pentru compania şi echipa ta, astfel încât să fiţi mereu protejaţi.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.