Directorul CNAIR, Cristian Pistol, anunţă, luni seară, că s-au depus şase oferte pentru actualizarea Studiului de Fezabilitate necesar modernăzării Transalpina, proiect care trebuie să identifice soluţii pentru circulaţia în condiţii mai mari de siguranţă şi de confort.

”O nouă etapă importantă pentru proiectul de modernizare a DN67C (Transalpina)! Au fost depuse astăzi 6 oferte pentru contractul necesar completării, revizuirii şi actualizării Studiului de Fezabilitate necesar modernizării acestui drum montan aflat la mare altitudine, a transmis, luni seară, directorul CNAIR, Cristian Pistol.

Potrivit acestuia, este vorba despre:

– SC IRIMAT CONS SRL (Lider de Asociere) – SC GEOTESTING C.I S.R.L (Asociat) – SC INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL (Asociat) – SC PLANEXE DESIGN SRL (Asociat) – România

– SC SPECIALIST CONSULTING SRL (Lider de Asociere) – SC RIA DESIGN CONSULTING SRL (Asociat) – România

– SC TOTAL ROAD SRL (Lider de Asociere) – SC RUTIER CONEX XXI SRL (Asociat 1) – SC EVALCONS TECH SRL (Asociat 2) – România

– SC PROIECT – CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (Lider de Asociere) – SC ROADS DESIGN SRL (Asociat) – România

– YUKSEL PROJE AS (Ofertant unic) – Turcia

– INTECSA – INARSA, S.A.U („INTECSA”) (Lider de Asociere) – ELECTROPROIECT SA (Asociat) – Spania – România

”Contractul, finanţat prin Programul Transport 2021-2027, prevede identificarea mai multor măsuri prin care, pe sectorul de drum naţional, cuprins între Bengeşti şi Sebeş (148,41 km), să se poată circula în condiţii mai mari de siguranţă şi de confort”, a mai transmis Cristian Pistol.

Potrivit contractului, în valoare de 41,45 milioane de lei (fără TVA), Studiul de Fezabilitate va trebui să fie finalizat în maximum 18 luni.

 

 

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Share.
Exit mobile version