Poşta Română anunţă, vineri seară, că şi-a înnoit flota cu 20 de motoscutere electrice, cu ajutorul cărora agenţii curieri vor ajunge rapid şi în siguranţă la clienţi. Acestea înlocuiesc vechea flotă de mopede, achiziţionată acum 16 ani, contribuind totodată la extinderea programului ”Poşta Verde”.
”Compania Naţională Poşta Română, cea mai mare companie de servicii poştale şi curierat din România, care ajunge în toate colţurile ţării, continuă să implementeze strategia de modernizare a flotei, având şi o componentă puternică în echiparea resursei umane cu cele mai eficiente vehicule. Astfel, începând de astăzi, venim în întâmpinarea clienţilor cu ajutorul noilor mopede electrice, prietenoase cu mediul înconjurător. Construite pentru a rezista la un regim intens de utilizare şi dotate cu portbagaje durabile şi ergonomice, motoscuterele oferă un nou nivel de mobilitate urbană pentru angajaţii poştali, care sunt preocupaţi în permanenţă ca pachetele să ajungă la destinaţie în siguranţă şi în cel mai scurt timp. Achiziţia acestor mopede electrice prin servicii de închiriere reprezintă un proiect pilot pentru zona Bucureşti-Ilfov, urmând a fi extinsă la nivel naţional”, a transnis, vineri, Poşta Română într-un comunicat de rpesă.
Directorul companiei, Valentin Ştefan afirmă că, după 16 ani, agenţii curieri ai Poştei Române vor beneficia de motoscutere electrice, oferind soluţii moderne, eficiente şi sustenabile pentru clienţi.
”Compania are nevoie de soluţii realiste pentru reducerea timpului de efectuare a livrărilor, adecvate în special în aglomeraţiile urbane. Motoscuterele sunt ideale pentru traficul intens din oraşe, având un consum redus de energie şi o manevrabilitate excelentă. De asemenea, noile echipamente vor facilita livrarea coletelor în zone mai greu accesibile pentru vehiculele tradiţionale”, a declarat Valentin Ştefan, directorul Companiei Naţionale Poşta Română.
Poşta Română este singura companie de curierat şi servicii poştale din România care ajunge în toate colţurile ţării, fiind principalul furnizor de servicii poştale la nivel naţional, iar investiţiile majore şi constante realizate de companie în ultimii ani în tehnologie şi digitalizare ne permit să asigurăm populaţiei servicii de cea mai bună calitate.
”Poşta Română se află într-un permanent proces de modernizare, eficientizare şi optimizare, oferind o gamă largă de servicii atât prin intermediul Fabricii de Timbre precum tipar, inserturi de materiale în plicuri şi expediţia acestora pentru beneficiar, cât şi servicii financiare, publicitate indoor şi comerciale”, au mai transmis oficialii companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].