Close Menu
Gardianul Zilnic
  • Stiri Locale
  • Lumea
  • Politică
  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Justiție
  • Sănătate
  • Sport
  • Comunicat de Presă
  • Tendințe
Trending

Simion, după ce Grindeanu a refuzat o alianță cu AUR: Răspuns jignitor, vrea să se sinucidă politic. Proteste la sediile PSD

august 25, 2025

Ce spune CFR Călători despre riscul de a nu mai putea folosi reţeaua naţională de căi ferate

august 25, 2025

Titluri de Jon Fosse, Adania Shibli, Max Porter, Laurent Binet şi Peggy Guggenheim, publicate în colecţia Anansi. World Fiction

august 25, 2025

Morţi şi răniţi, inclusiv copii, după ce un autocar care venea de la Cascada Niagara s-a răsturnat în statul New York

august 25, 2025

Fifor: PSD nu este şi nu va fi niciodată marioneta nimănui. Unele propuneri ale administraţiilor locale, discutate şi acceptate chiar de premier, nu au fost transpuse în legislaţie / Nu mergem mai departe până nu corectăm erorile

august 25, 2025
Facebook X (Twitter) Instagram
Povești Web
Facebook X (Twitter) Instagram
Gardianul Zilnic
Abonati-va
  • Stiri Locale
  • Lumea
  • Politică
  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Justiție
  • Sănătate
  • Sport
  • Comunicat de Presă
  • Tendințe
Gardianul Zilnic
Home » Stadiul lotului Nord A1 – DN1 din A0, autostrada de centură a Capitalei. Asociație: Începe să arate a şantier. Nu este însă suficient
Afaceri

Stadiul lotului Nord A1 – DN1 din A0, autostrada de centură a Capitalei. Asociație: Începe să arate a şantier. Nu este însă suficient

By Sala de Presămai 26, 2025
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram Tumblr WhatsApp Copy Link
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură afirmă, luni seară, că Autostrada A0 Nord A1-DN1 începe să arate a şantier, dar nu este suficient, fiind necesare noi forţe în teren.

„Autostrada A0 Nord A1-DN1 începe să arate a şantier. După emiterea autorizaţiei de construire în 23 ianuarie 2025 pentru o mare parte din lucrări şi startul ratat din prima parte a primăverii, lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord adjudecat de asocierea Pizzarotti-Retter începe să arate a şantier”, au transmis, luni seară, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură, potrivit News.ro.

Aceştia apreciază, însă, că nu este suficient.

„Aşteptăm noi forţe în teren ca să şi devină realitate promisiunea celor doi antreprenori că vor da în folosinţă ultima verigă a inelului de 100 kilometri din jurul Capitalei până la sfârşitul anului viitor”, au mai transmis reprezentanţii asociaţiei.

Aceştia reamintesc că s-a semnat contractul în 20.09.2023, are ordin de începere din 16.10.2023 şi prevede 12 luni de proiectare şi 22 de execuţie.

„Având în vedere că autorizaţia de construire a venit în 23.01.2025, termenul de finalizare este noiembrie 2026. Italienii de la Pizzarotti vor executa lucrările de drum pe segmentul vestic, între DJ601A (Bâcu) şi DN1A (Mogoşoaia/Buftea), iar românii de la Retter se vor ocupa de secţiunea dintre DN1A şi limita cu lotul 2 (la sud de Corbeanca) şi tot ei vor face toate cele 10 structuri de pe toţi cei 17,5 kilometri ai tronsonului”, a mai transmis organizaţia.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Editor : B.E.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Continua să citești

CFR Călători ar putea opri circulația trenurilor începând cu 1 septembrie, din cauza datoriilor acumulate

Video Fostul director Romsilva acuzat că a dat ilegal prime de sute de mii de euro s-a înscris în concursul pentru șefia interimară a regiei

Linia turistică „Bucharest City Tour” intră în funcţiune de astăzi. Care este traseul și cât costă un bilet

Ministerul Mediului organizează, astăzi, o dezbatere publică pentru alegerea șefului interimar al Romsilva

Video Românilor nu le place să facă ore suplimentare la muncă. Doar 1,8% muncesc peste 49 de ore săptămânal

Video Andrei Caramitru: „Dacă am continua cu 8-9-10% deficit, în 4-5 ani am ajunge la 100% din PIB datorii, mult peste Germania”

Pasagerii de pe Aeroportul Otopeni vor putea călători cu recipiente de lichide mai mari în bagajele de mână. Termenul anunțat de CNAB

Criza industriei de ciocolată. O nouă metodă de producție ar putea folosi părți mai mari din fructul de cacao fără a afecta gustul

Exclusiv Simonis critică declarațiile lui Bolojan despre posibila incapacitate de plată a României. „Cred că joaca de-a cuvintele e infantilă”

Alegerile Editorului

Ce spune CFR Călători despre riscul de a nu mai putea folosi reţeaua naţională de căi ferate

august 25, 2025

Titluri de Jon Fosse, Adania Shibli, Max Porter, Laurent Binet şi Peggy Guggenheim, publicate în colecţia Anansi. World Fiction

august 25, 2025

Morţi şi răniţi, inclusiv copii, după ce un autocar care venea de la Cascada Niagara s-a răsturnat în statul New York

august 25, 2025

Fifor: PSD nu este şi nu va fi niciodată marioneta nimănui. Unele propuneri ale administraţiilor locale, discutate şi acceptate chiar de premier, nu au fost transpuse în legislaţie / Nu mergem mai departe până nu corectăm erorile

august 25, 2025

Foto Imaginile care dezvăluie planul lui Putin. Rusia construiește o antenă uriașă, lângă Polonia, pentru a spiona NATO

august 25, 2025

Cele mai recente știri

CFR Călători ar putea opri circulația trenurilor începând cu 1 septembrie, din cauza datoriilor acumulate

august 25, 2025

Incendiu puternic de vegetație uscată, extins la un parc auto din Buzău. Ard trei TIR-uri și două microbuze

august 25, 2025

Video Grindeanu: Suntem de acord cu eliminarea privilegiilor, doar că Pachetul 2 nu e doar despre asta. Două chestiuni trebuie clarificate

august 25, 2025
Facebook X (Twitter) Pinterest TikTok Instagram
© 2025 Gardianul Zilnic. Toate drepturile rezervate.
  • Politica de Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
  • Contactează

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.