Președintele ales al SUA, Donald Trump, a lansat o nouă linie de parfumuri pentru bărbați și femei pentru a marca victoria să electorală istorică și a găsit un model neintenționat pentru a ajuta la vânzarea acestuia. O reclamă online pentru parfum prezintă o fotografie virală cu Trump și Jill Biden, cu Prima Doamna parcă zâmbindu-i la ceremonia de redeschidere a Catedralei Notre Dame din Paris sâmbătă, relatează Fox News.
„Iată noile mele parfumuri Trump! Le numesc Fight, Fight, Fight, pentru că ne reprezintă învingători”, a scris Trump într-o postare pe platforma sa de social media, Truth Social. „Un parfum căruia dușmanii tăi nu-i pot rezista”, spune sloganul care însoțește imaginea.
Pe site-ul său de parfumuri, colecția „Fight, Fight, Fight” este descrisă ca adresându-se „patrioților care nu dau niciodată înapoi, precum președintele Trump”.
„Acest parfum este strigătul tău de luptă într-un flacon”, se arată în descriere. „Această apă de colonie în ediție limitată întruchipează forța, puterea și victoria”.
Sticlele de parfum și de apă de colonie prezintă imaginea lui Trump și pumnul ridicat de la tentativa de asasinat din 13 iulie asupra sa la mitingul din Butler, Pennsylvania, care i-a luat viața lui Corey Comperatore, pompier și tatăl a două fiice.
Acesta este cel mai recent produs pe care președintele ales l-a vândut în acest an. El a mai vândut biblii „God Bless the USA” și o linie de adidași de 400 de dolari în timpul campaniei sale prezidențiale.
Editor : Marina Constantinoiu