Lanțul de florării Floria continuă extinderea cu un nou concept de franciză în București Mall Vitan, aducând multe avantaje față de florăriile clasice din oraș.

După succesul de peste 10 ani în mediul online, având un model de afaceri unic în România, și după extinderea offline cu cele 5 francize din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza România, AFI Cotroceni, Sun Plaza, Floria a deschis recent o nouă florărie cu o investiție de peste 70.000 euro, consolidându-și prezența în locații cu vad comercial ridicat.

Dacă te-ai gândit să-ți dezvolți afacerea sau să începi una nouă, dar nu știi ce să faci, îți spunem că ai toate șansele să reușești devenind francizat Floria, care îți oferă o oportunitate de business în floristică, un domeniu cu potențial de creștere.

Deschiderea unei florării în franciză, oferă avantajul de a beneficia de know-how-ul și sprijinul unui brand cu un model de afaceri dovedit profitabil, reducând astfel riscurile asociate cu pornirea unui business de la zero.

Francizații primesc suport complet în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și asistență continuă pentru optimizarea operațiunilor. Iar experiența Floria, acumulată în peste 10 ani de activitate, va fi, bineînțeles, la dispoziția ta.

“Vrem să lucrăm cu antreprenori implicați total, care își doresc să crească un business aplicând o rețetă profitabilă și în același timp orientată către excelență din perspectiva produsului și a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operațiunile florăriei, să fie permanent înconjurați de flori”– spune Andreea Uceanu, Managing Partner Floria.

Vrei să iei franciza Floria? Ce trebuie să știi:

• Investiția necesară în deschiderea unei florării Floria este de cca. 3000 eur/mp, cu două formate de design disponibile – florărie boutique, cu suprafețe de 20 – 25 mp, sau florărie experiență, cu suprafețe peste 30 mp.
• Vei primi asistență în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și suport continuu pentru optimizarea operațiunilor.
• Vei lucra îndeaproape cu echipa Floria și vei beneficia de tot know how-ul acumulat în peste un deceniu de activitate și modelul de business profitabil al florăriilor actuale.

Expertiza Floria vine pe de-o parte din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, precum și designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă în 2 – 4 ore de la finalizarea comenzii.

Ca toate francizele Floria, noua locație din București Mall respectă standardul de design și prospețime al florilor și mizează pe mixul creativ între florile cunoscute și alese în mod tradițional de publicul român -precum trandafiri, frezii, lalele, hortensii – și flori mai deosebite precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda – care aduc accente sofisticate buchetelor create de floriștii Floria.

Profită de avantajele unei francize solide și bine structurate, care îți oferă suport continuu și expertiză în domeniu.

Share.
Exit mobile version