Iulius Mall Cluj a upgradat intrarea principală prin instalarea uneia dintre cele mai mari faţade media din Europa, ca parte a unui parteneriat mai amplu Samsung – IULIUS, care le oferă chiriaşilor din cele şapte proiecte de retail ocazia de a se promova în condiţii de vizibilitate ridicată, cu o expunere la peste 70 de milioane de clienţi anual.

„Locaţia în care am amplasat noul ecran de 203 mp este strategică, având 14,5 milioane de vizite într-un an şi peste 12.700 de clienţi în medie, într-o zi obişnuită, doar pe această intrare. Mai mult, în perioadele în care găzduim evenimente de anvergură în Iulius Parc, precum Street Food Festival, atunci când avem staţia de transport către Electric Castle sau punctul de ridicare a brăţărilor pentru festivalul UNTOLD, înregistrăm o creştere a traficului de 33%. Tocmai de aceea, proiectul a reprezentat o etapă importantă a parteneriatului cu Samsung, demarat în 2019, prin care ne dorim să avem posibilitatea de a comunica contextual, îmbunătăţind experienţa de shopping a clienţilor”, a declarat Bogdan Bălteanu, Head of Media Sales IULIUS.

„Proiectul nostru cu IULIUS este doar unul dintre numeroasele exemple în care soluţiile de afişare digitală Samsung transformă şi modernizează spaţiile comerciale. Prin intermediul soluţiilor de afişare digitală, retalierii pot oferi cumpărătorilor experienţe personalizate, interactive şi eficiente, pot administra centralizat conţinut, actualizându-l în timp real, şi pot analiza date esenţiale pentru comunicări cât mai relevante. Acest proiect ilustrează viziunea companiei în ceea ce priveste piaţa de Digital Out of Home, deoarece consumatorul devine parte a unei experienţe vizuale extraordinare încă de la intrarea în centrul comercial, oferindu-i acestuia o imersie în conţinutul digital al ecranului”, declară Falvius Istrate din partea Samsung Electronics Romania.

Reţeaua digitală media Samsung va fi extinsă în proiectele companiei IULIUS până la sfârşitului anului, la 384 de ecrane cu suprafaţa totală de 1.400 mp, faţă de 183 de ecrane şi 789 mp, în prezent. În formatul actual, se derulează lunar peste 200 de campanii pentru clienţii de retail pe care IULIUS îi are în reţeaua naţională Iulius Mall şi în cele două ansambluri mixed-use, Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara.

Consum redus de energie

Noul ecran LED outdoor Samsung instalat la Cluj-Napoca a fost conceput pentru a funcţiona în orice scenariu. Cu o luminozitate constant ridicată, acesta este soluţia ideală pentru a oferi, clar şi strălucitor, experienţe vizuale de neegalat, fiind adaptat să funcţioneze în orice condiţii meteorologice. Datorită componentelor eficiente energetic, ecranul rulează la mai puţin de 700 W/mp, reducând, astfel, consumul de energie cu până la 25% în raport cu modelele Samsung anterioare.

„Marketingul se îndreaptă accelerat spre digitalizare şi personalizare avansată. Tendinţa clienţilor noştri este de a avea tot mai multe campanii tactice, de scurtă durată, iar posibilitatea de a schimba conţinutul sau de a rula spoturi alternative reprezintă avantaje competitive esenţiale. Am observat în ultimii ani tendinţa brandurilor de a aloca resurse semnificative pentru realizarea unor materiale informative menite să educe şi să influenţeze deciziile de cumpărare. Prin integrarea noilor soluţii digitale, reuşim să oferim posibilităţi de promovare aliniate la tendinţele internaţionale, reinventând, pe de-o parte, experienţa de shopping a clienţilor şi, pe de altă parte, oferind brandurilor suport vizual excepţional pentru implementarea unor proiecte memorabile”, a spus Bogdan Bălteanu.

IULIUS este compania de real estate cu cea mai extinsă reţea digitală indoor, asigurând expunerea mesajelor către un public variat datorită conceptului mixed-use al proiectelor, care integrează funcţiuni office, retail şi de entertainment. Astfel, publicul este format din clienţii mallurilor, angajaţii din clădirile de birouri şi vizitatorii care vin să se relaxeze în proiectele create de companie la Iaşi, Cluj-Napoca, Timişoara şi Suceava.

Despre IULIUS

Compania IULIUS este dezvoltator şi operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experienţă de peste 25 de ani. Portofoliul său include peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava) şi proiectele Family Market din Iaşi (Miroslava şi Bucium). Centrele comerciale sunt lidere de piaţă la nivel regional şi înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

Compania IULIUS deţine şi 15 clădiri de birouri, la Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, cu o suprafaţă totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de companii şi unde lucrează peste 25.000 de angajaţi.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea şi modelează viitorul cu idei şi tehnologii transformative. Compania redefineşte lumea soluţiilor LED, televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de reţea şi soluţiilor de memorie, oferind o experienţă conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings şi colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele ştiri, vizitaţi Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Share.
Exit mobile version