Technovation este un eveniment devenit tradiție pentru Philip Morris International în ultimii ani, de când compania și-a afirmat misiunea de a construi un viitor fără fum. Conferința internațională aduce împreună specialiști din domeniul sănătății publice, cercetători și jurnaliști pentru a puncta evoluția, performanțele și principiile de guvernanță care definesc noile modalități de consum al nicotinei.

Cea mai eficientă măsură pentru îmbunătățirea sănătății publice și reducerea incidenței bolilor pulmonare – precum BPOC sau cancerul – ar fi ca toate persoanele fumătoare să renunțe la țigări. Vorbim de peste un miliard de persoane consumatoare de țigări, pentru că în medie, 1 din 7 persoane se declară fumătoare în ziua de azi. Pentru o rată cât mai bună de succes sunt necesare cât mai multe alternative care să sprijine schimbarea obiceiurilor de consum.

În prezent, produsele alternative fără fum se confruntă pe de o parte cu o serie de dezinformări și cu scepticism din partea unora dintre fumători, în ciuda numărului tot mai mare de dovezi care demonstrează potențialul lor de a reduce riscurile pentru sănătate. Acest comportament este însă un răspuns firesc în fața evoluției și a inovației.Până în prezent, peste 38 de milioane de consumatori adulți au făcut tranziția către produsele alternative oferite de companie. Multe invenții pe care astăzi le folosim zilnic, precum avionul, telefonul mobil, computerele sau mașinile electrice, au fost inițial privite cu reticență. Tommaso Di Giovanni, Vice President Communications & Engagement în cadrul Philip Morris International, declară că „produsele fără fum nu au fost o simplă inovație, ci una care a necesitat ani de dedicație, investiții și progres”.

Centrul de Cercetare și Dezvoltare The Cube al Philip Morris International din Neuchâtel a găzduit zeci de participanți din colțuri diferite ale lumii pentru a demonstra că cercetarea, investiția și reglementările influențează ritmul transformării companiei. Prezentările, experiențele interactive și expoziția dispozitivelor fără fum create de-a lungul celor 11 ani au compus un cadru atractiv în care percepția unui viitor fără țigări a devenit mai clară și mai optimistă.

Cu toate acestea, factorii incontrolabili, cum ar fi barierele de reglementare și instabilitatea geopolitică, au avut un impact incontestabil asupra progresului nostru. În ciuda acestor bariere externe, dedicația și execuția strategică a echipelor noastre din întreaga lume ne-au poziționat puternic pentru a continua să facem progrese în călătoria noastră spre realizarea uneia dintre cele mai ambițioase transformări corporative din istoria afacerilor moderne”, a declarat Jacek Olczak, CEO Philip Morris International.

Pe lângă inovație și transformare, sustenabilitatea ocupă un loc central în strategia Philip Morris International. La Technovation, acest angajament a fost evidențiat ca parte integrantă a proceselor de cercetare, dezvoltare și comercializare a produselor fără fum.

Editor : A.D.V.

Share.
Exit mobile version