Close Menu
Gardianul Zilnic
  • Stiri Locale
  • Lumea
  • Politică
  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Justiție
  • Sănătate
  • Sport
  • Comunicat de Presă
  • Tendințe
Trending

Bolojan anunță reducerea subvenţiilor pentru partide: „Toată lumea trebuie să contribuie la acest efort”

iulie 3, 2025

Video Un pod din Prahova intrat în reparații a fost redeschis circulației înainte să fie gata. Prefect: „Mă surprinde că nu lucrează nimeni”

iulie 3, 2025

Tesla raportează o scădere de 14% a livrărilor de vehicule în trimestrul al doilea, al doilea declin consecutiv faţă de anul anterior

iulie 3, 2025

Cazul „copiilor-fantomă” din Italia. Doi frați, găsiți în scutece și incapabili să vorbească, după trei ani de izolare într-o fermă

iulie 3, 2025

Guvernul vrea să plafoneze pensiile și salariile și anul viitor. Anunțul făcut de Ilie Bolojan

iulie 3, 2025
Facebook X (Twitter) Instagram
Povești Web
Facebook X (Twitter) Instagram
Gardianul Zilnic
Abonati-va
  • Stiri Locale
  • Lumea
  • Politică
  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Justiție
  • Sănătate
  • Sport
  • Comunicat de Presă
  • Tendințe
Gardianul Zilnic
Home » Pro Infrastructură: În câteva săptămâni, vom avea primul tren care trece prin tunelul Bătuţa, după 4 ani şi jumătate de întârziere
Afaceri

Pro Infrastructură: În câteva săptămâni, vom avea primul tren care trece prin tunelul Bătuţa, după 4 ani şi jumătate de întârziere

By Sala de Presăaprilie 17, 2025
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram Tumblr WhatsApp Copy Link
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Asociaţia Pro Infrastructură a anunţat, miercuri seară, că, în câteva săptămâni, ar trebui să avem primul tren care trece prin tunelul Bătuţa, după 4 ani şi jumătate de întârziere.

”După 7 ani şi jumătate de contract care stipulează 3 ani de execuţie, dacă judecăm după ce vedem în teren, în câteva săptămâni ar trebui să avem primul tren care trece prin tunelul Bătuţa (Bata). În sfârşit vom avea trafic deschis pe varianta de viteză de vreo 13 kilometri dintre Bârzava şi Vărădia, parte din lotul 2B Ilteu-Bârzava, unul din cele patru tronsoane ale Coridorului Feroviar Rin-Dunăre dintre Simeria şi KM 614”, a transmis Asociaţia Pro Infrastructura pe pagina de Facebook.

Specialiştii atrag atenția că se va circula încet în zonă.

”Nu vă ţineţi strâns pălăria, totuşi: la început se va merge încet, mai ales pe poduri. Aşa s-a întâmplat în zona Conop unde, într-un răspuns emis către noi în august 2024, CFR SA ne-a confirmat că viteza creşte de la 70 km/h la 120 km/h după atingerea tonajului de stabilizare dinamică (etapă realizată doar prin circulaţia trenurilor) şi efectuarea ultimului buraj”, au mai transmis reprezentanţii asociaţiei.

Aceştia ecplică faptul că în caietul de sarcini este stipulată reglementarea conform căreia stabilizarea dinamică pe podurile peste Mureş nu se poate face cu utilaj specializat, ci doar prin circulaţie.

”CFR SA estima în august 2024 că la Conop viteza proiectată de 160 km/h va fi atinsă acum, în aprilie 2025, după efectuarea tuturor testelor la instalaţia de semnalizare şi punerea acesteia în funcţiune. Astfel, procedurile similare vor împinge cel mai devreme în 2026 atingerea vitezei maxime de 160 km/h pe toată distanţa dintre Bârzava şi Vărădia”, au mai transmis reprezentanţii Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, recepţia, inclusiv a sistemului de semnalizare/centralizare ERTMS, probabil că va mai dura, spre 6 ani de întârziere.

”Sunt înfiorătoare aceste tergiversări ale blocajelor de pe infrastructura feroviară despre care vă relatăm de ani de zile, timp în care călătorii sunt alungaţi de pe calea ferată”, se mai arată în postare.

Editor : A.P.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Continua să citești

Ce avere are Adrian Nicușor Nica, noul președinte al ANAF

Bolojan a anunțat numirea unei noi conduceri la ANAF

Video Guvernul propune aplicarea CASS la pensiile de peste 3.000 de lei, ca măsură fiscală. Cum se va calcula suma de plată

Adrian Câciu critică măsurile anunțate de Ilie Bolojan: „Introduc România într-o criză profundă, pentru că sunt gândite eronat”

Cum justifică Ilie Bolojan creșterea TVA, măsură la care Nicușor Dan s-a opus: Guvernul trebuie să-și asume răspunderea

Mituri despre nicotină și lipsa dialogului cu publicul, obstacole majore în controlul tutunului

Reglementări bazate pe știință: specialiștii industriei cer diferențiere între produsele cu nicotină

Liviu Vornicu este noul Director Commercial Operations al Philip Morris România

Video Șeful EximBank, filmat în cluburi din Saint-Tropez în plin scandal privind chiria sediului băncii

Alegerile Editorului

Video Un pod din Prahova intrat în reparații a fost redeschis circulației înainte să fie gata. Prefect: „Mă surprinde că nu lucrează nimeni”

iulie 3, 2025

Tesla raportează o scădere de 14% a livrărilor de vehicule în trimestrul al doilea, al doilea declin consecutiv faţă de anul anterior

iulie 3, 2025

Cazul „copiilor-fantomă” din Italia. Doi frați, găsiți în scutece și incapabili să vorbească, după trei ani de izolare într-o fermă

iulie 3, 2025

Guvernul vrea să plafoneze pensiile și salariile și anul viitor. Anunțul făcut de Ilie Bolojan

iulie 3, 2025

Kievul solicită un ajutor militar „continuu” din partea Washingtonului, care minimalizează întreruperea livrărilor de arme

iulie 3, 2025

Cele mai recente știri

Proteste în Serbia. Poliția a anunțat înlăturarea baricadelor ridicate în Belgrad. S-au efectuat mai multe arestări

iulie 3, 2025

Bolojan a mai găsit un comitet special: „În trei ședințe, cei 11 membri câștigă câte un salariu de ministru. E sfidător, vom corecta”

iulie 3, 2025

Bundestagul ”nu este un cort de circ”, afirmă Merz, susţinând neridicarea steagului curcubeu la Parlament de Gay Pride, la Berlin, la 26 iunie

iulie 3, 2025
Facebook X (Twitter) Pinterest TikTok Instagram
© 2025 Gardianul Zilnic. Toate drepturile rezervate.
  • Politica de Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
  • Contactează

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.