Vânzările magazinului online evomag au atins 50 de milioane de euro în 2024, iar pentru 2025, compania estimează un plus de 20% al business-ului. Magazinul online anunţă investiţii de 500.000 de euro, în eficientizarea operaţiunilor, extinderea pe marketplace-uri internaţionale şi dezvoltarea serviciilor.
”evomag menţine ritmul investiţiilor şi anunţă pentru acest an investiţii de 500.000 de euro, ca parte a strategiei de dezvoltare. Fondurile vor fi direcţionate către extinderea prezenţei pe marketplace-uri internaţionale, automatizarea proceselor logistice, dezvoltarea serviciilor existente şi introducerea unui nou serviciu care vizează reparaţiile de telefoane mobile”, anunţă compania.
evomag va pune un accent deosebit anul acesta pe dezvoltarea segmentului corporate, consolidând departamentul dedicat vânzărilor către companii şi instituţii publice.
„2025 este anul eficientizării pentru evomag. Ne concentrăm pe optimizarea operaţiunilor logistice, prin automatizarea proceselor din depozit şi creşterea capacităţii de stocare. Aceste măsuri ne vor permite să îmbunătăţim semnificativ rapiditatea şi fiabilitatea livrărilor, consolidând astfel încrederea clienţilor noştri. În acelaşi timp, extinderea la nivel internaţional prin intermediul marketplace-urilor, ne oferă oportunităţi de creştere pe noi pieţe”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evomag.
În plus, compania va continua să dezvolte zona de servicii cu valoare adăugată, precum montajul de aer condiţionat, a electrocasnicelor, pentru televizoare, asamblarea calculatoarelor şi mentenanţa acestora şi serviciile GSM, inclusiv reparaţiile de telefoane mobile.
Un obiectiv strategic pentru 2025 este atragerea de parteneri financiari care să sprijine planurile de expansiune şi să contribuie la atingerea cifrei de afaceri de 100 de milioane de euro în următorii ani.
„Retailul este o industrie care necesită un cash flow consistent pentru a susţine investiţiile în logistică, tehnologie şi servicii. Atragerea de parteneri financiari reprezintă un pas esenţial pentru a transforma evomag într-un jucător de referinţă pe piaţa regională de eCommerce”, subliniază CEO-ul evomag.
Pentru evomag, 2024 a însemnat o creştere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri faţă de 2023, la circa 50 de milioane de euro, susţinută de o cerere ridicată pentru produsele din categoriile de bază. În plus, serviciile oferite de companie, precum montajul de aer condiţionat, asamblarea calculatoarelor şi reparaţiile de telefoane mobile, s-au dublat ca volum şi valoare.
Pentru 2025, evomag estimează un plus de 20% al business-ului, o accelerare a creşterii comerţului online, cu un avans general al pieţei de aproximativ 10 – 15%, în timp ce retailul offline va înregistra o creştere mai modestă.
Evomag este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar acum 5 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].