Autoritatea pentru protecţia datelor din Hong Kong a anunţat luni că investighează o breşă majoră de securitate care a expus informaţiile personale a aproximativ 419.000 de clienţi ai brandului de lux Louis Vuitton, incident care face parte dintr-o serie de atacuri cibernetice care au afectat compania în mai multe ţări, relatează Reuters.
Potrivit Biroului Comisarului pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal din Hong Kong, datele divulgate includ nume, detalii din paşaport, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, istoricul cumpărăturilor şi preferinţele de produs. Louis Vuitton, brandul emblematic al gigantului LVMH, a precizat într-un comunicat transmis pe e-mail că informaţiile de plată nu au fost compromise.
Compania a anunţat că o parte neautorizată a accesat unele date ale clienţilor şi că lucrează acum împreună cu ”autorităţile relevante şi clienţii afectaţi” pentru a gestiona situaţia.
Autoritatea de supraveghere din Hong Kong a declarat că a lansat o anchetă şi asupra Louis Vuitton Hong Kong, inclusiv cu privire la posibile întârzieri în notificarea oficială a incidentului. Conform datelor preliminare, sediul central din Franţa a descoperit activităţi suspecte în sistemele informatice pe 13 iunie, a aflat că sunt afectaţi clienţi din Hong Kong pe 2 iulie, dar a raportat incidentul abia pe 17 iulie.
Grupul LVMH s-a confruntat cu incidente similare în Coreea de Sud şi Marea Britanie la începutul lunii iulie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.