Superbet, liderul industriei de tech & entertainment din România şi una dintre cele mai mari companii de profil din Europa Centrală şi de Est, anunţă semnarea unui acord, prin care LALIGA, divizia de elită a fotbalului spaniol, devine noul său partener oficial în România, pentru următoarele două sezoane.
Acest parteneriat acoperă şi drepturile LALIGA EA SPORTS pentru România, competiţie pentru care a fost creată, în mod special, o campanie de creştere a vizibilităţii în rândul publicului. Printre activităţile din cadrul campaniei se enumeră promovarea prin canalele de comunicare online şi fizice deţinute de Superbet a evenimentelor live cu ambasadorii LALIGA, activări cu merchandising oficial personalizat pentru suporteri şi posibilitatea de a câştiga bilete la meciurile din LALIGA.
„Suntem convinşi că această colaborare ne va aduce şi mai aproape de fanii noştri din România. Împreună, vom continua să oferim publicului un mediu de divertisment sigur şi responsabil”, a declarat Jorge de la Vega, Director General Executiv, LALIGA.
Totodată, ca partener oficial, Superbet va avea putea utiliza numeroase resurse digitale care aparţin de LALIGA, ceea ce va contribui la creşterea vizibilităţii acestui parteneriat şi la promovarea competiţiei spaniole către noi audienţe.
„După ce Superbet a devenit casa SuperLigii, acum am reuşit să aducem LALIGA, o competiţie cu reputaţie globală, mai aproape de publicul din România. Acest parteneriat confirmă ambiţiile îndrăzneţe pe care le avem pentru ecosistemul de sport şi divertisment pe care îl construim”, a precizat Adam Lamentowicz, Chief Commercial Officer CEE, Superbet.
„Suntem convinşi că această colaborare va avea un impact puternic asupra comunităţii locale de iubitori de fotbal, dat fiind faptul că LALIGA se bucură de un nivel imens de popularitate în România. Acest acord ne va oferi oportunităţi excelente de a oferi experienţe unice pentru cei care sunt pasionaţi de competiţia de elită a fotbalului spaniol” a afirmat, la rândul său, Andrei Popa, VP Online, Superbet.
Acordul semnat cu LALIGA vine în urma unor rezultate excelente, în termen de vizibilitate şi creştere a profilului competiţional, pe care Superbet le-a reuşit cu SuperLiga, primul eşalon fotbalistic al României. Ediţia anterioară a SuperLigii, 2023 – 2024, înregistrând cea mai mare prezenţă a suporterilor pe stadioane din ultimii 20 de ani, cu un total de peste 2,2 milioane de fani pe parcursul întregului sezon.
LALIGA este cel mai mare ecosistem fotbalistic din lume. Este o asociaţie sportivă privată, formată din 20 de cluburi de fotbal din LALIGA EA SPORTS şi 22 de cluburi de fotbal din LALIGA HYPERMOTION, responsabilă de organizarea competiţiilor de fotbal profesionist la nivel naţional.
Competiţia are peste 220 de milioane de urmăritori pe reţelele sociale la nivel global, fiind disponibilă pe 16 platforme şi în 20 de limbi diferite. De asemenea, are cea mai vastă reţea internaţională dintre toate organizaţiile sportive, fiind prezentă în 34 de ţări prin 11 birouri, având sediul central la Madrid, Spania.
LALIGA îşi desfăşoară activitatea socială prin Fundaţia LALIGA şi este prima ligă profesionistă de fotbal din lume care are o competiţie pentru fotbalişti cu dizabilităţi intelectuale: LALIGA Genuine.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.