Prim-vicepreşedintele Consiliul Municipal al Elevilor Bucureşti, Theodor Nedelcu, a afirmat, vineri, că elevilor bucureşteni nu li s-a cerut punct de vedere privind planurile-cadru pentru învăţământul liceal şi a adăugat că va fi lansat un raport care să arate opinia elevilor şi profesorilor din Capitală legată de aceste schimbări.

Theodor Nedelcu a declarat, vineri, la Prima News, că schimbarea propusă de Ministerul Educaţiei prin planurile-cadru la învăţământul liceal este aşteptată de către toţi elevii.

”În calitate de reprezentant al elevilor bucureşteni pot să spun cu plăcere că este, în sfârşit o schimbare şi este una aşteptată de către toţi elevii. Totuşi, deşi ne place faptul că, în sfârşit ne putem face vocea auzită, dorim ca aceasta să fie şi ceva practic, pentru că, în regulă, suntem entuziasmaţi să vedem faptul că vocea elevilor este, în sfârşit, recunoscută, dar, totuşi, ca şi structură de reprezentare a elevilor, din păcate nu ni s-a cerut un punct de vedere din partea ministerului şi ne dorim expres să facem oarecum să lansăm un raport care să arate exact opinia elevilor şi a profesorilor bucureşteni cu privire la aceste schimbări pentru că o părere subiectivă poate să nu coincidă cu cea a colegilor noştri”, a explicat Nedelcu.

El a explicat şi în ce va consta acel raport.

”Acest raport momentan este în dezbatere, ne dorim să auzim mai multe opinii generale cu privire la componenţa sa, totuşi ne dorim să avem două secţiuni una pentru elevi şi cealaltă pentru profesori ca să diferenţiem oarecum răspunsurile şi în cadrul lor să fie diverse întrebări concrete cu privire la schimbările din planurile cadru. (…) Cu ajutorul Inspectoratului Şcolar din municipiul Bucureşti ne dorim să diseminăm acest formular către toate unităţile de învăţământ preuniversitar”, a mai declarat prim-vicepreşedintele Consiliul Municipal al Elevilor Bucureşti.

Theodor Nedelcu a precizat că şi-ar dori să existe schimbări inclusiv la echivalarea competenţelor la limbi străine ” deoarece sunt mulţi elevi în ultimii ani care intră în liceu cu nişte competenţe avansate, mai ales la limba engleză şi sunt forţaţi să înveţe un nivel de engleză mai mic decât cel pe care ei deja l-au obţinut şi l-au acreditat prin diplomă”.

 

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Share.
Exit mobile version